Söndagkväll
Har legat i och bakat idag. Det blir kvällens nattmat och till det en förhoppningsvis bra film. Är för tillfället inne i deckare och polisserier, typ Beck och Wallander. Har mina perioder då jag är beroende av serier och filmer, ett helt år nötte jag nästan bara Harry Potter. Ett annat år var det Simpsons...
 
Nu ska jag gå ner och göra sodastream dricka, yummy!
Här får ni även bild på mitt bakverk. Den ser lite torr ut, men tro mig den är grymt krispig och god! Tänk er någon slags chockladsmak blandat med cornflakes. Sjukt gott!
Ni kanske vill ha receptet? Vet dock inte vad jag ska kalla kakan för... Egentligen är det chockladbollssmet fast istället för havregryn så tog jag cornflakes. Kanske chockladflakeskaka?
100g smör
2msk kakao (jag fick ta o'boy, hade slut kakao)
1tsk vaniljsocker
3,5dl cornflakes
pärlsocker