Homespa
Hade lite att göra igår kväll så beslöt mig för att ta hand om mig själv. Tog en lång välförtjänt dusch och smetade in mig i bodybutter och pysslade på lite med naglarna.
 
Denna bodybutter rekomenderar jag starkt till er alla! Den är billig, stor och sjukt bra. Huden blir återfuktad direkt och den luktar otroligt gott. Jag fyndade denna på Dollar Store men tror den även finns på ÖB. Känns onödigt att spendera 100kr på småburkar från exempelvis The Body Shop då du kan få en stor för nästan samma pris. 
 
Take care puppets!
#1 - Josefin

Härligt!!
Ja den luktar riktigt gott :)

#2 - Daniella

Låter trevligt! Har sett dessa Body Butters på Inn&Finn men aldrig vågat pröva de :)

Sv: Ja, jag vet haha. Latade sig hela dagen!

#3 - Isa Bylund

härligt med en sån kväll :)

#4 - Elin

Den verkar riktigt bra men inte direkt köpt den. Men kanske gör det? ;) Riktigt söt blogg :)
Sv; Ja visst är den! Kram

#5 - lucydee

mysigt :D

#6 - Daniella

Sv: Tack du :D

#7 - NICOLE

Mysigt :D Sånt behöver man ibland!

SV: Håller helt med, så jäkla bra träning :D

#8 - Caroline

Åh, vill ha! :D

#9 - Fatma - Grafisk designer

åh, härligt! :)

#10 - fashion

Älskar jordgubbs doften! :D

#11 - fashion

Älskar jordgubbs doften! :D

#12 - CORNELIAS INTERIOR

Mysigt!

#13 - ♫♪ sandra

nice!

#14 - Emelie

Åh den ska jag köpa, min börjar ta slut som jag har nu :)