Måste bara få skryta lite
Som det lilla kontrollfreak jag är så är det viktigt för mig att jag märker skillnad på min kropp. För resultatet spelar ju roll då man tränar annars skulle man ju inte orka pallra sig till gymmet och slava? Därför prövade jag nu att lägga ihop två bilder, ena tagen 2014-04-04, och andra 2014-07-28.
 
Ärligt talat, jag är överlycklig! Skillnaden är kanske minimal men det är åtminstone en skillnad! Och bakom dendär lilla förändringen ligger flera timmars arbete! Känner mig sjukt lättad att veta att träningen faktiskt ger nånting, jag blir faktiskt lite starkare för varje gång! :)
 
So keep it up puppets!
 
 
#1 - Josefine ♔

Sv: Ja det är jätte mysigt! Dags igen då kanske? ;D

#2 - Josefin

Hoppas du får en bra dag :D

#3 - Erika

Grymt :) Själv tränar jag dock inte för resultat utan för att min kropp ska må bra :)

Svar: Absolut, hälsan är den största motivationen man kan ha! :)
Josefine Söderberg

#4 - lucydee

you go girl :D

#5 - fashion

Grym :D

#6 - NATHALIE - Fashionblog

Duktig du är, kämpa på :) kram

#7 - FRIDA WESTBERG

Härligt! Bra jobbat :)

#8 - Maja

Vad roligt med resultat!

#9 - frida christina

Sjukt duktigt!

#10 - Hanna

Ja eller hur jag vet inte ibland hur allt jag gör i min vardag ska gå ihop för jag gör liksom så mycket och vägrar ta bort något av allt också, jag menar skola och jobb lär jag ha och sen gym och bloggen och Linnea med hästar! De är liksom vad jag vill ha i mitt liv!
Grymt Skillnad föresten super bra!! :D

#11 - Evelina Bohman

Är likadan när det gäller träningen, vill också se resultat! Kämpa på! :)

#12 - Moa

åh men vad roligt! Och verkligen roligt med resultat :D

#13 - Denise

Oj vilken skillnad! Grymt jobbat :D

#14 - Caroline

Bra jobbat! :D

#15 - mot plus

wow!! duktigt :D ha en fin dag!

#16 - Ninni

Sv. heh tack :))

Så duktig du är! :D

#17 - Lydia

Det syns skillnad!

#18 - Erika

sv: Ja gillar fredagsfinalerna ^^

#19 - Cecilia Andersson

GRYMT JOBBAT!

#20 - LIENE

sv: Tack så mycket. Glad jag blir :D

Härligt. Duktig du är!

#21 - MALIN

Men gud! Vad duktig du är!!!!

#22 - MALIN

Sugen på lite nytt smink? Kika gärna in min tävling där du kan vinna ett kit från Makiash :) http://malinkirstine.se/2014/08/20/makiash/

#23 - Beatrice Lind

Vad duktig du är! :D <3

#24 - Frida

så kul när man ser skillnad! Duktigt! ;D