Måndag
Jahapp då var det måndag igen. Dagen började med skola och efter det blev det att äntligen pallra sig iväg till gymmet. Denna vecka ska jag gymma så mycket jag kan eftersom jag hoppat över träningen ett par veckor. 
 
Efter gymmet for jag till HM och provade kläder i en evighet. Hittade verkligen inga byxor som passade! De sitter jättebra runt benen men de går inte att dra över höfterna. Typiskt byxor. Efter mycket blod, svett och tårar så hittade jag äntligen två par som fick följa med mig hem idag. Är alltid brist på byxor så detta känns bra, älskar leopardbyxorna. De är perfekta om man vill ha myskläder på sig och de är snyggare än mjukisbyxor. Allt som allt blev priset 250kr! Egentligen skulle allt kosta 350kr men fick två gratis rabattkort på HM så tjänade in 100spänn idag!
 
Har inte så mycket annat intressant att tillägga, ska strax gå och laga middag. Få se vad det blir för spännande. See you soon puppets.