Bilder på vår lägenhet
Känns fortfarande lite akward att skriva vår lägenhet.. men numera är det ju faktiskt mitt också och inte bara bossens. Flyttade väl in för typ två veckor sedan, så har väl inte riktigt vant mig vid att bo här. Dock kan jag tänka mig att det tar ett tag att komma till ro.
 
Här får ni en liten sneakpeak på vår lya som mer eller mindre är klar!
 
Köket och hallen är väl i stort sett i ordning. Blir att göra det lite mer hemtrevligt sen med speglar, växter och mattor!
 
Mina drömfångare är på plats, likaså mina parfymer, hudkrämer och annat som ska finnas till.
 
Sist men inte minst, vår altan! Tycker den är sjukt mysig och lägenheten vore ej densamma utan den.
 
Som ni ser så är den endå rätt stor för att vara en etta- Den duger men det är lite halvtrångt då vi är två som ska bo här och dessutom en hund och en katt. Som tur är brukar vi öppna altanen så djuren springer för det mesta ut dit.
#1 - Alice

Den ser riktigt mysig ut!

#2 - Sarah

Ser fint ut :)

#3 - Moa

vad fint du har de :)

#4 - Emilia

Så fina drömfångare! =)