Abs...olutely
Tränat mage idag och det känns redan nu kan jag lova... Är dock kul när man får se när resultatet smått växer fram även om skillnaden är pytteliten. Är verkligen taggad på styrketräning och allt som hör därtill speciellt nu när jag äntligen kommit igång! 
 
Här får ni en selfie på mig och magen! Hade förr en uppsvälld och rund mage men nu börjar den sjunka ihop och istället liknar en mage och inte en degig klump. Är faktiskt stolt över mig själv för en gångs skull!
 
 
#1 - Emma

Åh dröm magen där asså!
-Ja det är super bra, energi kick! Kram:)

#2 - Anna

Alltid kul när man börjar se resultat!
Svar: Tack! Jag tycker också det :)

#3 - Amanda [SPONTAN]

Härligt att se resultat :)

#4 - Emilija Romaite - Träning&Hälsa

Grymt ju, härligt att du kommit igång ordentligt!

sv: tack så jättemycket fina du! :D

#5 - louise

styrketräning är de roligaste som finns :D

#6 - Ida ☯ the sky under the sea

Så skön känsla då man verkligen känner att man träna. Ännu bättre då det syns :)