Slapponsdag och sommarjobb
Idag har jag fått mitt schema för sommarens arbete. Ni hittar mig i Bureå ålderdomshem! Ska bli jätteroligt faktiskt, är supertaggad och tror att det kommer vara väldigt lärorikt. 
 
Idag har det förövrigt inte hänt mycket, träffade en vän i nöd och sen bar det av till ett hårt gympass. Kvällen till ära blir lugn som förmodligen kommer spenderas mestadels med film. Är helt slut sen träningspasset, känner mig som en geléklump eller något. Ja just det, hur kunde jag glömma? Imorgon tar jag.. Emma Linnéa Josefine Söderberg studenten! Wohoe! Äntligen, efter alla dessa både bra och dåliga år så går jag ut skolan förevigt. Kanske inte förevigt men det känns så just nu iallafall. Är inte så sugen på att plugga vidare så bilden nedan får tala för sig själv gällande min instälnning till skolan.