Qualitytime
Hej puppets,
igår betämde jag mig för att ha spakväll och bara ta hand om mig själv. Klippte hårtopparna, gjorde hårinpackning, duschade och rakade benen. Jag känner mig otroligt fräsch idag kan jag medge och håret böev superfint när de slitna topparna åkte bort!
 
Alla dessa produkter luktar dessutom ros vilket enligt mig är helt underbart, de luktar friskt men heller inte för starkt. :)
#1 - Elin Bjurek

Åh vad mysigt, sånt behöver man ibland! :)

#2 - Linnéa

Åh, låter lyxigt <3

#3 - Isabelle

Men åh, lyx! :-D

#4 - F E L I C I A

Jag har en sån dag idag!!
Försöker ha det en gång i veckan! :)

#5 - Släpp taget. följ flödet

Guuud vad härligt!! Sån där dag skulle man behöva ha en gång i veckan!! :)

#6 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad härligt :)

#7 - Ida ☯ the sky under the sea

Härligt att ha en sådan kväll :)