Brudkväll
Igår var jag med de två bästa brudarna i världen! Vet inte vad jag skulle gjort utan dem, de är bara bäst helt enkelt. Snygga är dom också! Vi drack, bakade kladdkaka, pratade och sedan for jag och Emma ut på krogen. 
 
Tyvärr så var de rätt dött på alla krogar, vet inte vart alla människor tagit vägen. Men vi hade ju såklart kul endå och dansade tills våra fötter blödde! Helt klart en toppenkväll som ine hade kunnat sluta bättre.
 
Hoppas att eran kväll var lika lyckad som min! :)
#1 - maja söderberg

Kul, ja min kväll var också bra :)

#2 - ♀ THE REVOLT ♀

Synd att det var dött :o men nice att ni hade det kul iaf ^^

#3 - Alice

Låter som en helnice kväll!

#4 - E.W - Photography

hihi:D du kan väl köpa ett par:D inte sååå dyra:D

#5 - Sara

Så roligt med en utekväll :)

#6 - Erika

Vad härligt att du hade roligt :)

#7 - Moa

skoj att ni hade kul iallafall fasten det var lite dörr.. ^^

#8 - Sarah

De lät som du hade de roligt :)

#9 - fashion

Fin bild! :D

#10 - fashion

Fin bild! :D

#11 - milina.blogg.se

kladdkaka är så gott :D

#12 - Sofia

synd att det inte var så dragit ute!

#13 - Clin

Härligt att komma ut lite med tjejerna =)

#14 - Pauline

vad roligt med tjejkväll!

#15 - Jessica Högberg

Oh, toppen=))

#16 - Louise

mysigt :D

#17 - Anita

Mysigt !

#18 - Denise

Låter som en rolig kväll! :D

#19 - Sanna Preifelt

Åh vad kul :D

#20 - Alice

Älskar dig gumman!<3

#21 - MATILDA

fina :)