Hemmagjorda proteinbars
Idag har jag sysselsatt mig själv genom att baka egna proteinbars. De blev otroligt goda och jag blev supernöjd! Ni borde verkligen prova, ger er receptet här nedan.
 
200g proteinpulver (jag hade jordgubbssmak)
100g havregryn
100g margarin
Ca 1dl mjölk eller vatten
70-80g sirap eller honung
30g kakao
 
1. Blanda alla torra ingredienser i en skål.
2. Tillsätt smör och sirap.
3. Tillsätt lite mjölk/vatten i taget.
4. Bred ut smeten på bakplåtspapper och stoppa in i kylen.
5. När smeten stelnat, skär denbi lagom stora bitar. KLART!
#1 - Carro

Gott!

#2 - Emilia

Det såg gott ut och verkade inte så svårt att göra. :)

#3 - MALIN

Vilket roligt recept! Det får jag prova en dag :)

#4 - giiiiimee.blogg.se

gott!

#5 - Emma

Brukar också göra sånna, inget socker alls!
-Tackar tackar;) Kram!

#6 - Louise

åhh måste testa :D

#7 - fashion

Så gott ju :D

#8 - Stickan!

Åh, vilket bra recept :-)

Och tack snälla du för din rara kommentar hos mig :-)
Du får ha en trevlig dag!

#9 - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tycker det låter lite sådär med att ha massa margarin i, men är de goda och du gillar dem så kör på:)

#10 - fashion

Gott! :)