Ser livet genom nya ögon
Jag är en sökare, jag söker ständigt efter nya passioner, nya mål och nya hobbies att roa mig med. Men på senaste tiden har jag börjat få en inblickt i hur desperat jag börjar vara. Finner ingen glädje i någonting eller någon längre. Föröker verklikgen roa mig med träning, polare, bloggen, promenader men oavsett vad jag gör så är jag lika uttråkad. Ingenting är roligt längre.
 
Jag är så förgiftad av mitt självdestruktiva självbeteende och har fastnat i en ond spiral. Desto mer jag söker efter saker att göra desto mer desperat blir jag då jag inser att ingenting skänker mig glädje längre. Försöker även skaka av mig ensamhetskänslorna jag får nu och då. Det känns som att alla vänner har sina passioner och mål här i livet vilket inte jag har. Alla andras liv rullar vidare och jag tycks inte riktigt hänga med och jag tror ingen riktigt vet vilket krig som pågår inne i mig.
 
Jag börjar ser livet genom nya ögon nu när jag kommit så pass långt i livet att jag fått provsmaka på det. Än så länge är jag riktigt uttråkad. Vad tycker ni är roligt egentligen? Vad finner ni glädje i? Är det någon som känner igen sig i det jag skriver?
 
 
#1 - Rihanna Sweden

Intressant att få läsa, känner igen mig i en del!

#2 - Moa Persson

vilka fina ögon du har!

#3 - Jessica Högberg

Mycket korta perioder kan jag känna så men det är för jobbigt! Hoppas du snart hittar nåt du tycker är kul
Sv. Ob innom restaurang är väl inte det man blir rik på, ha ha

#4 - Släpp taget. följ flödet

Känner igen mig till stor del, stod "stilla" i livet för några år sedan.. Det som fick mig att må bra var att träna. Det gjorde mig inte lycklig, men jag fick ur mig frustrationen vilket senare resulterade i lycka. Tid tar tid... som min sambo säger till mig när allt stannar upp ibland.
Kram!

#5 - F E L I C I A

Jag känner igen mig i en del. Ibland är jag ledsen och nere fast att det inte finns någon anledning, allt känns meningslöst och jag vet inte varför..
Brukar då ringa min pojkvän för att han gör mig så glad och lycklig!

#6 - MalinKalin

Jag har min passion i hästar och motivlack :) Nåt för dej kanske?

#7 - KassandraPalma

otroligt fina ögon!

#8 - Erica

Självklart blir jag uttråkad ibland, men kan egentligen inte säga att jag känner igen mig i det som du beskriver här. Så jag tänker inte låtsas att jag förstår hur det känns, kan bara säga att jag hoppas att det blir bättre snart. <3

Det som får mig att må bra är min tro, vänner och lediga dagar lite då och då som jag kan få vila upp mig på. Och det som jag tycker är roligt är att läsa, se tv-serier och filmer, fota, fika och lite så.

#9 - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag känner så igen mig. Typ inget känns kul längre:/

#10 - Klara Stenberg

Fina ögon du har!