Making money
Hej babes, skönt med lördag kanske ni tänker. Men min lördag har varit hektisk, började jobba 11.00 och slutade 21.00, så kom i stort sett just hem nu. Känner mig duktig som ska jobba hela helgen, och det känns otroligt bra i plånboken kan jag säga! 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt, äta min chocklad och se Jersey Shore. Ha en bra kväll puppets! 
 
Nu ska jag ta det lugnt, äta chocklad och se film, hoppas eran kväll blir lika skön som min!
Trött men glad chey.
#1 - Emelie Andersson

Åh vad fin bild! :)

Sv: ja det var riktigt gott :D

#2 - Ninni - Vimsiga mamman

Sv. eller hur :/ förlänga sommaren lite
Förstår att de känns ok att jobba helg ändå, nästan dubbelt upp ju :)

#3 - Aili

Så fin bild! :)

#4 - NATHALIE - Fashionblog

Vilket jobbigt pass, så långt :( kram

#5 - Emelie

Härligt med pengar i alla fall :D

#6 - LORISSA LOVEBOMB

sv: Absolut, det var toppen :D