Hemmagjord drömfångare!
Som ni såg i inlägget nedan någonstanns så var jag grymt rastlös och pysselsugen! Köpte därför in lite grejer och gjorde en egen drömfångare.
 
Detta är min första och jag hade ingen aning om vad jag höll på med! Vart dock ganska nöjd och kommer förmodligen att göra fler då det är ett underbart tidsfördriv! :)
 
 
 
#1 - Alice

Wow! Grymt snyggt Jossan! ♥

#2 - Sara - Träning och hälsa

Jäklar va snyggt, skulle aldrig trott att den var gjord av någon som testade det för första gången - ser mer ut som något man kan köpa. Grymt duktig är du!

Sv: Jag såg precis din kommentar och undrar om det skulle vara okej för dig om jag svarar på din fråga i ett inlägg på min blogg? :)
Efter lite efterforskning upptäckte jag nämligen att det i princip inte står något om det. Första man får upp på google är liksom en artikel om ett test de hade gjort på ett sjukhus i Cambridge där de kunnat se en förbättring hos jordnötsallergiker när de fick proteinpulver med jordnötter i - vilket så klart inte är rekommenderat att någon ska testa på eget bevåg hemma. Så skulle vara kul att få svara på den frågan så även andra med samma problematik kan få svar :)

Och igen, sjukt snygg drömfångare! :3

#3 - Carro

Fin :)

#4 - Elin Bjurek

Åh vad fin!!

#5 - Henrietta

Åh vad fin!

#6 - Amanda

Så fin!

#7 - Elida

Jajamän, jobbar inom hemtjänsten på Sörböle, men bara halva sommaren :)Älskar drömfångaren förresten, sjukt snygg! Puss och kram skumbanan <3

#8 - Bunny Therése

Åh wow, den är underbar!!