Bekantar mig med mitt nya inköp
Har införskaffat mig en träningsdagbok. Vitsen med det är väl i stort sett att jag lättare ska kunna hålla koll på min träning och se hur jag utvecklas. Tycker det är svårt att träna utan att dokumentera det då jag oftast fastnar på samma vikter. Hoppas att denna ska kunna hjälpa mig att öka vikterna så att musklerna utvecklas.
 
Har någon av er en träningsdagbok? Har sett några på 24/7 som också har det och kan tänka mig att det är till stor hjälp för dom som vill dokumentera och se sina resultat på papper. :)
#1 - Släpp taget. följ flödet

Tycker en träningsdagbok är suverän!! Hade en jättebra PT förut som hjälpte mig mycket med att föra dagbok, SÅ roligt när man ser framstegen! :) Lycka till!

#2 - MALIN

Vilken grym bok! Sån skulle jag också ha haft..... Måste också säga att du skriver riktigt fint ;)

#3 - NATHALIE - Fashionblog

Vilken perfekt bok, skulle också behöva en sån :) kram

#4 - Jennisbeauty

Såååå praktiskt! :D hoppas det går bra med tränandet. Kramar

#5 - Prietha

På mitt gym så får man en där och ser alltid folk gå runt med dom men själv har jag ingen :/

#6 - Sanna Preifelt

Åh vad kul :) Jag skulle också vilja ha en sådan :)

#7 - Cecilia Andersson

åh spännande! :D

#8 - Sara Ekman

Nice :)

#9 - Moa

åh vad smidigt med en sådan bok :)

#10 - bexollila

vilken smart bok!

#11 - ♡ Hanna Andersson ♡

Härligt!! :D

#12 - Fanny

Jag är sugen på att skaffa en träningsdagbok också just nu har jag bara en träningskalender så där kan man ju inte skriva in så mycket tyvärr. :/