Fredagen
ÄNTLIGEN fredag, eller va säger ni? Idag var min sista inskolningsdag som personlig assistent. Det känns verkligen toppen och jag hoppas verkligen att jag får jobba mycket i fortsättningen! Hafr äntligen hittat ett j0obb jag trivs med, bra personal och underbara arbetsförhållanden!
Här får ni ett pics på mina nya naglar, kul med lite färg nu när löven på träden börjar släppa och allt annat blir grått och trist!
 
#1 - Lollee

Så fina :)

#2 - elin

åh vad kul! hoppas jag också hittar ett jobb i framtiden som jag trivs med!

#3 - Moa Persson

åh men härliga naglar :)

#4 - Alice

Vad härligt att det känns bra med jobbet och himla fina naglar! ^^

#5 - fashion

Super fina naglar! :D

#6 - Natalie

Vad roligt att du har hittat ett jobb som du trivs med:) Snygga naglar också btw:D

#7 - Anonym

Jag har också jobbat som personlig assistent, vars jobbar du? :)

#8 - sussi

viktigt å trivas med sitt jobb =)

#9 - Julia

bra att du trivs :)

#10 - Sofia

Underbart med helg! :) Kul att du hittat något du trivs med, låter toppen.

#11 - mina - it's my time to shine!

Snygga naglar! :)

#12 - Rebecca

Snygga naglar :)

#13 - FrökenTV, bloggen om tv och film

Snygga naglar

#14 - Elida Carlsson

Jag har också jobbat som personlig assistent, vars jobbar du? :)

Svar: Åh visst är det roligt? Jobbar på Anderstorp, det är via kommunen :)
Josefine Söderberg