Look of today
 
Har arbetat och legat i idag vilket känns toppen! Något som känns ännu bättre är att jag igår var på arbetsintervju, ska inskolas här på moröbacke nästa vecka och imorgon ska jag på ytterligare en intervju så vi får se hur det går!
 
Såhär ser jag ut idag, inge märkvärdigt. Funderar förövrigt på att färga om håret, som ni ser på bilden så börjar det mer och mer likna någon slags skimrande kopparfärg. Men vi får se hur det blir med det. :)
#1 - fashion

Snyggt! :)

#2 - Släpp taget. följ flödet

Snyggt! Jag tyckte det var häftigt med färgerna jag! :)

#3 - Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh så fin topp, var har du fått tag på den? :)

#4 - Elida Carlsson

Vars på Morö backe ska du skolas in? :)

#5 - Beatrice Johansson

Så fin outfit:) Kramisar♥

#6 - milina.blogg.se

snyggt :)

#7 - Carro

Snyggt!

#8 - Frida

Jättesnygg blus!

#9 - ebba

fin outfit :)

#10 - V I L M A L A ♔

Jättefin klädsel!! Tycker ditt hår ser fränt ut c:

#11 - MATILDA

så snyggt :D

#12 - fashion

Snyggt! :D

#13 - Sara Ekman

mys :)

#14 - Clara

Fin blus!